شارژ ایرانسل بانک پارسیان
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

تمبر یادبود چهارمین سالروز راه‌اندازی شارژ ایرانسل بانک پارسیان شبکه تلفن‌همراه ایرانسل رونمایی شد
سهولت استفاده و كارائی بالا، قابلیت استفاده در همه مدل‌های گوشی تلفن‌همراه، امنیت و محرمانگی بالا در تراكنش‌های بانكی، خدمت رسانی رایگان، سرعت و كیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و كاهش سفرهای درون شهری، امكان شارژ ایرانسل بانک پارسیان استفاده از چند كارت بانكی مختلف با قابلیت انتخاب در هنگام انجام تراكنش از جمله مزایا و جاذبه‌های خدمات بانكداری همراه ایرانسل می‌باشند.
با استفاده از خدمات اینترنت همراه ایرانسل، تمامی مشترکین سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل می‌توانند در هر لحظه شارژ ایرانسل بانک پارسیان به‌وسیله گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) و یا رایانه لوحی خود به اینترنت همراه با سرعت و کیفیت ارتقاء یافته متصل شوند.
تمبر مذکور عدد ۴، نماد چهارمین سالروز تأسیس این شبكه، سیم‌کارت ایرانسل و لوگوی این شرکت را به تصویر کشیده است. شارژ ایرانسل بانک پارسیان
گسترش پوشش شبکه شارژ ایرانسل بانک پارسیان EDGE ایرانسل!
با استفاده از خدمات «شارژ الکترونیکی» (e-Charge)، تمامی مشترکین ایرانسل می‌توانند با روشی ساده، سریع و مطمئن بدون نیاز به شارژ ایرانسل بانک پارسیان خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه خط اعتباری خود را افزایش دهند. همچنین با توسعه امکانات این سرویس پیشرفته توسط ایرانسل، مشترکین می‌توانند به هر میزان که مایل باشند، سیم کارت خود را شارژ کنند و یا صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی خود را بپردازند.
گستره عرضه خدمات شارژ الکترونیک که پیش از این و برای اولین بار در ایران توسط ایرانسل راه‌اندازی شده بود، شارژ ایرانسل بانک پارسیان رشد و گسترش پیدا خواهد کرد.
برای استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، پس از تكمیل ثبت‌نام، كافی است در هر لحظه و هر شارژ ایرانسل بانک پارسیان كجا، كد دستوری #۷۲۴* توسط مشترك شماره‌گیری و در منوی نمایش داده شده سرویس مورد نظر انتخاب شود.در حال حاضر امكان خرید شارژ و پرداخت كلیه قبوض از طریق خدمات بانكداری همراه ایرانسل ممكن بوده و به زودی استفاده از خدماتی نظیر انتقال وجه، اعلام مانده حساب و دریافت صورت‌حساب نیز ممكن خواهد شد.
ایرانسل پیش از این و برای نخستین بار در ایران، در کلیه مناطق و جاده‌های تحت پوشش شبکه تلفن همراه خود، خدمات اینترنت همراه مبتنی بر فناوری GPRS) General Packet Radio Service) و در شهرهای پرجمعیت کشور، سرویس ممتاز و پرسرعت‌تر EDGE) Enhanced Data شارژ ایرانسل بانک پارسیان rates for GSM Evolution) را به عنوان گستره‌ترین شبکه بی‌سیم دیتای کشور راه‌اندازی کرده بود و اکنون پوشش و ارتقاء سرعت خدمات اینترنت همراه ایرانسل بر پایه فناوری EDGE را گسترش داده است.
برای نخستین بار در ایران، خدمات حقیقی بانكداری همراه، بعنوان ابزاری شارژ ایرانسل بانک پارسیان نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور، با قابلیت انجام خدمات بانكی از طریق تلفن‌همراه در هر لحظه و هر كجا به مشتركین ایرانسل عرضه شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تمبر اختصاصی، روز شنبه ۱ آبان شارژ ایرانسل بانک پارسیان ۱۳۸۹ و در بخشی از مراسم نشست مدیران ایرانسل با اصحاب رسانه، توسط احمدی، عضو هیات مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رونمایی و ابطال شد.
گسترش خدمات شارژ الکترونیک شارژ ایرانسل بانک پارسیان ایرانسل(e-Charge)!
واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های ایرانسل نخستین بار در روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۸۵، در سه شهر تهران، تبریز و مشهد مقدس صورت گرفت و در حال حاضر و تنها با گذشت ۴سال از آغاز فعالیت این شبكه، ۱۶۶۰ شهر و دهستان، بیش از ۱۷ هزار روستا، ۷۷ درصد جمعیت کشور و ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش شبکه تلفن‌همراه ایرانسل قرار دارند، به طوری كه در این مدت، به طور متوسط هر ۱۸ ساعت یک شهر یا دهستان شارژ ایرانسل بانک پارسیان و ۱۴ روستا جدید تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفته‌اند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های این اپراتور كه دارای یكی از كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب بوده و رمز اینترنتی كارت بانكی خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن‌همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار شارژ ایرانسل بانک پارسیان و یا اعمال تنظیمات خاص در آن، از خدمات بانكداری همراه ایرانسل استفاده كنند.براساس این گزارش، مشتركین سیم‌كارت‌های ایرانسل، برای استفاده از این سرویس كافی است با شماره‌گیری كد دستوری #۷۲۴* و دنبال كردن دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ای كه از طریق پیام‌كوتاه برای وی ارسال می‌شود، به صورت رایگان در این سرویس ثبت‌نام و آن را بروی خط ایرانسل خود فعال كنند.
خدمات بانكداری همراه ايرانسل راه‌اندازی شارژ ایرانسل بانک پارسیان شد!





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: